Barzelonan izandako Jaurdunaldi batzuetara (X Jornadas de innovación en la etapa de Infantil) joan nintzen. Bertan antolatutako ekintza batBartzelonako eskolak bisitatzea zen. Niri La Maquinista eskolara joatea tokatu zitzaidan. Bai aukera polita izan genuena. Astean hirutan Haur Hezkuntzako sei gelak (gela bakoitzetik hiru haur) nahasten ziren eta bederatzi espazio desberdinetara joateko aukera zuten. Espazioak "inteligencias múltiples" delakoan oinarrituak zeuden: plastika, esperimentazioa, musika eta mugimendua, hizkuntza, ateraldiak, esperimentazioa, denda, etxea eta eraikuntzak. Ikasleek libreki aukeratzen zuten eta espazio bakoitzan aukera desberdinak zeuden eta libreki nahi zuten ekintzak garatzen zuten.
Espazio hauek Nafarroako eskola askotan tailerrak ekintzaren antzekoak dira.Nire ustez La Maquinista hobetu dutena da: hiru urteko ikasleak urritik aurrera dinamika honetan sartzen direla (INTERAKZIOA, "tutoria entre iguales") eta ikasleek libreki aukeratzen dutela bai espazioa eta bai ekintzak (AUTONOMIA eta EZAGUPENEN ERAIKUNTZA)
Eskoletan PROIEKTUEN bidez lan egiteak haurrei ahotsa ematea suposatzen du, horrez gain taldean ikasteko eta bizitzeko aukera ematen diegu.
2010/11/13
2010/10/15
...ETA MIRÓREN KOADRO BAT JAKINTZA ITURBURU BIHURTU ZEN
Proiektu hau egin nuen haurrekin, ikasturte honetan institutoan hasi dira. Beraiekin ausartu nintzen proiektuen bidez lan egitea eta benetan, nahiz eta zalantzak eta beldurrak izan, asko disfrutatu nuen. Gaur egun, nahiz eta gelan ez egon; beste proiektu batzuk ditut buruan. Espero dut nire burutik ateratzea eta blog honen bitartez partekatzeko aukera izatea. Bitartean, eta nire ikasle ohien omenaldiz hona hemen beste proiektu bat.
Maider, Ainara, Haritz, Aaron, Andrea, iñaki, Julen, Maite, Irati, Iñigo, Aitor, Josu Iván, Markel, Leire, Idoia, Miren, Asier, Xabier eta Marina; suerte on zuen etapa berrian.
Maider, Ainara, Haritz, Aaron, Andrea, iñaki, Julen, Maite, Irati, Iñigo, Aitor, Josu Iván, Markel, Leire, Idoia, Miren, Asier, Xabier eta Marina; suerte on zuen etapa berrian.
2010/10/06
¡VEO TODO EL MUNDO!
"Si tuviera que definir qué es para mí un proyecto, me costaría porque cada uno es distinto y no exist un método único y válido para todos ellos.
Algunos surgen de una propuesta externa, otros de temas globales de la escuela, o de los intereses que muestran los niños, o de la necesidad de reformar espacio o de elaborar algo conjuntamente ...
Algunos son problemas para resolver en grupo, otros temas o intereses que nos permiten profundizar en ellos durante algún tiempo.
Va bien que a lo largo del curso haya propuestas diferentes para poder dar respuesta a la diversidad de intereses de los niños. Algunas tendrán más componente lúdico, otras serán más de exploración o experimentación, otras se centrarán en la expresión de sentimientos ..."
Así comienza el último capítulo del libro ¡VEO TODO EL MUNDO! Crecer juntos haciendo proyectos de Silvia Majoral (Edt. Octaedro)Un libro que se disfruta leyendo ya que contrasta teoría y práctica.
Algunos surgen de una propuesta externa, otros de temas globales de la escuela, o de los intereses que muestran los niños, o de la necesidad de reformar espacio o de elaborar algo conjuntamente ...
Algunos son problemas para resolver en grupo, otros temas o intereses que nos permiten profundizar en ellos durante algún tiempo.
Va bien que a lo largo del curso haya propuestas diferentes para poder dar respuesta a la diversidad de intereses de los niños. Algunas tendrán más componente lúdico, otras serán más de exploración o experimentación, otras se centrarán en la expresión de sentimientos ..."
Así comienza el último capítulo del libro ¡VEO TODO EL MUNDO! Crecer juntos haciendo proyectos de Silvia Majoral (Edt. Octaedro)Un libro que se disfruta leyendo ya que contrasta teoría y práctica.
2010/10/05
IKUSI MAKUSI
JUANA O EL PRIMER DÍA DE CURSO
Todas hemos sido "novatas" alguna vez. Nervios, ilusiones, espectativas ...
Este artículo , de Cuadernos de Pedagogía, refleja muy bien ese primer día de curso en una nueva escuela.
Este artículo , de Cuadernos de Pedagogía, refleja muy bien ese primer día de curso en una nueva escuela.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)


