Magisteritza ikasten hasi nintzenean irakaskuntzaren bitartez mundua aldatu al zela pensatzen nuen, badakizue, gaztaroaren itxaropena Orain gizarteak eskola aldatu duela argi daukat, badakizue, zahartzaroaren errealitatea. Zaila da errealitatea eta itxaropenaren arteko erdiko puntua aurkitzea, baina bilatu behar dugu. David Duran-en artikulu interesgarri bat irakurri dut; "¿SOLOS ANTE EL PELIGRO? LAS GAFAS QUE NOS IMPIDEN VER LA IMPORTANCIA DE LAS INTERACCIONES ENTRE LOS ALUMNOS": "Aunque partamos de la convicción - yo la tengo- de que nuestras escuelas debn contribuir, en su medida, a mejorar la sociedad, debemos admitir sin embargo que la sociedad que nos ha tocado vivir potencia el individualismo y la competividad. [...]Si finalmente nos desacemos de las gafas de la competencia y la individualidad, compartiremos con nuestros alumnos la capacidad de enseñar, creando aulas más democráticas y futuros ciudadanos capaces no sólo de aprender a lo largo de su vida, sino también de enseñar".
Artikulua luzea da, baina merezi du errealitatea eta itxaropenaren arteko erdiko puntua aurkitzeko. Gure ikasleek asko dute esateko eta metodologia kooperatibo baten bitartez, hau da, proiektuak, bere hitza entzun dezakegu.